Digitale marketing is een vak apart. Het is belangrijk om u te richten op een specifieke doelgroep, om uw advertenties daarop aan te passen en uw website zo in te richten dat Google deze ziet als nuttig, zodat het hoog in de zoekresultaten verschijnt. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe weet u welke mensen u precies aanspreekt? Welke verbeteringen zou u kunnen maken om de conversie op uw website te verhogen? Door onze hulp in te schakelen bij uw digitale marketing, kunt u nog meer resultaat behalen.
Een campagne wordt in de meeste gevallen opgezet met een doel en doelgroep in gedachten. U wilt bijvoorbeeld specifiek inzetten op bepaalde zoektermen, omdat u denkt dat die termen door uw doelgroep gebruikt worden. Het kan alleen gebeuren dat deze doelgroep niet overeen komt met wie op het moment uw website bezoekt, of dat de doelgroep andere zoekwoorden gebruikt. Zo kan het toch gebeuren dat u leads misloopt die naar u op zoek waren, maar toch bij een ander uitkwamen omdat u niet in de zoekresultaten verscheen.
Met data-analyse kunt u tot nieuwe inzichten komen in uw websiteverkeer om uw website en advertentiecampagnes naar een hoger niveau te tillen. We verzamelen informatie over uw website: wie op uw website komt, waar diegene vandaan komt en welke acties diegene vervolgens op de website uitvoert. De resultaten zijn vervolgens te gebruiken om uw campagnes in Google Ads, Facebook, Instagram en e-mail aan te passen en te optimaliseren.
Hoe gaan wij te werk? Achter de schermen verzamelt een website een hoop informatie. Wij bundelen deze data en gaan op onderzoek uit. Aan de hand van onze analyse krijgt u een duidelijk en overzichtelijk rapport. Hiermee kunt u uzelf nog gerichter op uw doelgroep richten en ervoor zorgen dat de juiste mensen op uw website komen. Ook krijgt u adviezen om uw website hoger in Google te laten verschijnen. Data-analyse kan u zo helpen om uw campagne aan te passen en uw bereik te vergroten.
Geïnteresseerd? Neem dan snel contact met ons op!