Ons verhaal

Voor ondernemers worden goed werkende websites steeds belangrijker in de digitale wereld. Voor consumenten op een aankoop overgaan, oriënteren zij zichzelf vaak eerst online. Internetwinkelen neemt dan ook behoorlijk in populariteit toe.

Gebruik van kunstmatige intelligentie in marketing

Tegelijkertijd is ook kunstmatige intelligentie op een opmars. Veel systemen waar internetmarketing succesvol bij in te zetten is, zoals Google en Facebook, draaien daar al op. Toch wordt het binnen internetmarketing door ondernemers nog weinig gebruikt. Daar willen wij graag verandering in brengen.

Marketing met quantumcomputers

Het gebied van kunstmatige intelligentie is nog steeds volop in ontwikkeling. Onze verwachting is dat quantumcomputers steeds verder in opkomst zullen komen. Hiermee kunt u een quantumnetwerk vormen en meerdere computers met elkaar in verbinding zetten. Op die manier kunt u data nog veel sneller analyseren dan 'gewone' computers die gebruik maken van machine learning. Binnen een minuut kan een quantumcomputer al correlaties en relaties vinden uit een grote hoeveelheid data. Deze technologie is voor nu nog toekomstmuziek, maar zit er zeker aan te komen. Wij zijn er alvast op voorbereid!

Ons team

Wij zijn een driekoppig team met verschillende professionele achtergronden. We hebben de krachten gebundeld om samen het verschil te kunnen maken in marketing, door hier AI bij in te zetten.

Khashayar Babaei Gavan is natuurkundige. Hij kwam in aanraking met kunstmatige intelligentie door zijn achtergrond in de chipindustrie. Daar zag hij ook hoe groot de voordelen van deze techniek kunnen zijn.

Na het behalen van zijn masterthesis in natuurkunde is hij zich verder gaan verdiepen in de nanofysica aan de Technische Universiteit (TU) van Delft als assistent in onderzoek (AIO). Hij specialiseerde zich tijdens zijn PhD-periode in de micro en nano-elektromechanische systemen. Tijdens deze periode heeft hij veel kennis van chiptechnologie opgedaan in de DIMES en de Van Leeuwenhoek cleanroom.

Na deze periode is hij als postdoc verder gegaan aan de TU Delft. Later heeft hij aan de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam gewerkt aan het opzetten van een spinoff in de richting van sensoren- en glasvezeltechnologie. Vervolgens is hij verhuisd naar Leuven in België. Hij is sinds 2011 werkzaam bij IMEC (Interuniversitair Microelectronics Centre, een non-profit internationaal research & development organisatie). Daar heeft hij vele bijdragen geleverd aan het ontwikkelen van de 3D-stacking en scaling van toekomstige chips voor toonaangevende bedrijven als Samsunng, Fuji, Panasonic, Intel en Global Foundries. Deze chips zijn onderdelen van de chips die men terugvindt in de computer- en telefoon processors, alsmede de geheugens.

Sierk Rosema is wiskundige en softwareontwikkelaar. Hij heeft ervaring in het programmeren van kunstmatige intelligentie en analyseren van data en wil deze kennis nu inzetten om particulieren en bedrijven mee te helpen.

Sierk was al tijdens het gymnasium bezig met succesvolle wiskunde- en natuurkundeolympiades. Na zijn gymnasium heeft hij cum laude zijn propedeuse wiskunde behaald aan de Universiteit van Utrecht, waar hij ook zijn master wiskunde afrondde. Daarna is hij zich verder gaan verdiepen in de getallentheorie met als resultaat een PhD aan de Universiteit van Leiden, onder begeleiding van prof. dr. R. Tijdeman. Zijn werk is onder andere getoond in Leiden, Delft, Utrecht, Liege, Marseille en Graz. Na zijn PhD heeft Sierk zijn carrière voortgezet als freelance programmeur. Hij heeft onder andere succesvolle opdrachten uitgevoerd voor Deltares en KPN.

Victor Pessers is wiskundige en gedurende de afgelopen paar jaar actief als AI-consultant.

Victor heeft altijd ervan gehouden om oplossingen te vinden voor uitdagende problemen. Al vanaf het middelbaar onderwijs heeft hij aan diverse wiskundewedstrijden deelgenomen, waaronder twee keer de Internationale Wiskunde Olympiade, waarbij hij een eervolle vermelding behaalde. Victor heeft vervolgens wiskunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam, alsook een jaar lang Mandarijn Chinees aan de Peking University. Aan de Universiteit van Leuven heeft hij een PhD in Riemannse meetkunde behaald en daar enkele artikelen over gepubliceerd. Na zijn PhD is hij zich gaan richten op kunstmatige intelligentie. Bij het bedrijf Kapernikov heeft hij de afgelopen jaren als AI-consultant aan diverse succesvolle projecten gewerkt, voor zowel grote als middelgrote bedrijven.

Saman Aydani is de marktdeskundige. Hij heeft een achtergrond in manufacturing en cosmetica voor zowel binnen- als buitenland. Zijn focuspunten zijn branding, produceren en rebranding. Hij runt midden- en grootbedrijven in diverse sectoren.

Saman is een ondernemer in hart en nieren en een echte selfmade man. Hij is begonnen met een kleine kapperszaak in Rotterdam en inmiddels eigenaar van verschillende barbershops in en rond Den Haag. Hij was mede-eigenaar van een cosmeticafabriek in China, die hij net heeft verkocht voordat de coronapandemie plaatsvond. Hij is altijd gefascineerd geweest door wetenschap en techniek en gedreven om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI en Blockchain toe te passen in een van zijn vele zakelijke ondernemingen.

Bezoekadres

  • Quantum AI Marketing
  • Noordeinde 51
  • 2514 GC Den Haag